Posuvně skládací (hangárová) vrata vyrábíme pro provozovatele privátních, vojenských či komerčních hangárů, aero kluby atd., kde vzhledem k velkým rozměrům stavebních otvorů nelze použít rolovací nebo průmyslová sekční vrata.
Na velikosti nezáleží
Jedná se o speciální konstrukce dimenzované přímo na míru pro konkrétní stavební situaci.
Hangárová vrata TRIDO se přizpůsobí jakékoliv hale.
Máte zájem o konzultaci?
Profesionální poradenství a nezávazná cenová nabídka.
Stavební připravenost je prvním a velice důležitým krokem před montáží nových vrat, proto jí věnujeme maximální pozornost. V rámci komplexní podpory Vám rádi poskytneme veškeré informace týkající se stavební připravenosti Vaší stavby. Prostřednictvím našich smluvních partnerů si také můžete objednat schůzku či prohlídku stavby spolu s odbornou konzultací, díky které ušetříte čas i náklady a můžete se dozvědět o nejvhodnějším řešení pro Váš projekt.
OL - ostění levé min. 350 mm
OP - ostění pravé min. 150 mm
VN - výška nadpraží min. 250 mm
SŠ - stavební šířka
SV - stavební výška
Předpoklady
- hotový začištěný stavební otvor, popř. hotová nosná konstrukce (zesílení obvodu otvoru)
- dokončená rovná podlaha
- přívod el. energie 400 V (vyjímečně 230 V), 50 Hz, 16 A
- rovinnost stěn a podlahy
Způsob osazení výrobku
- pomocí šroubů k připravené konstrukci zesilující obvod otvoru
- vlastní uchycení pohonu a vodících prvků je pro různé velikosti odlišné a proto je vhodné rozmístění výztužných profilů předem konzultovat s dodavatelem
Provoz a údržba
Údržbu strojních částí provádí dodavatel nebo odborná firma v rámci záručního a pozáručního servisu. Vzhledem k vysoké spolehlivosti všech komponentů je požadavek na běžnou údržbu minimální. Jedná se prakticky o zachování čistoty v prostoru vrat, vodících lišt apod. a kontrolou nepoškozenosti jednotlivých dílů (lana, panty, atd.).
Konstrukce
Vratová křídla jsou tvořena sendvičovým panelem s povrchovou úpravou lakováním. Vrata je možné ovládat mechanicky nebo je vybavit elektrickým pohonem.
Posuvně skládací
U hangárových vrat posuvně skládacích je celá hmotnost vrat zavěšena pomocí pojezdové kolejnice s vyhazovači na konstrukci haly. Podlahová vodící kolejnice je zabudována pod úrovní podlahy.
Nadpraží min. 260 mm
Posuvná
U hangárových vrat posuvných se hmotnost vratového křídla zpravidla přenáší prostřednictvím pojezdových kol na podlahu tak, aby se co možná nejméně zatěžována samotná konstrukce haly. Pojezdový profil se připevní na hotovou podlahu.
Nadpraží min. 200 mm